Skip to main content

我的健身房正在重新开放。在那工作安全吗?

我的健身房正在重新开放。在那工作安全吗?

锻炼对身心健康有益,但随着全国冠状病毒病例激增,在室内与他人一起运动可能会增加感染的机会。因此,随着全国各地的健身房重新开放健身房业务快速恢复,在进行锻炼之前,请注意以下几点。


评估自己的风险

Kaiser Permanente的传染病专家Saadia Griffith-Howard博士说,这始于您。

格里菲斯-霍华德说:“您必须基于了解自己的医疗状况以及您是否是感染风险高的人,来对它的风险进行评估。”

根据疾病控制与预防中心的数据,年龄在65岁以上的人患上严重COVID-19的风险更高。患有某些潜在健康状况的人也是如此,例如糖尿病,心脏病或肺部疾病或受到免疫抑制的人。

因此,如果您属于高风险类别,格里菲斯·霍华德(Griffith-Howard)说,这样做可能不值得。

她说:“如果是我家里的人(高风险),我建议他们不要去健身房。”


考虑解决方案

匹兹堡大学的免疫学家和空气生物学家道格·里德(Doug Reed)说,如果您想在室内做运动,在家做起来更安全。

他说:“这就是我现在正在做的。” “天气好的时候,我在外面慢跑,但是当天气不好的时候,我在室内做些举重和伸展运动。”

克里夫兰诊所的肺病学家尼基塔·德赛(Nikita Desai)博士认为,在户外运动是一种低风险的好选择。当您在外面时,更容易控制自己与他人的距离。

她说:“我不会为慢跑者跑过你一秒钟而感到担心,而更担心的是那个在没有面具的情况下在你旁边锻炼的人半个小时。”

内布拉斯加州大学医学中心研究生物气溶胶的微生物学家约书亚·桑塔皮亚(Joshua Santarpia)表示,外部传播的风险要比内部传播的风险低。

他说:“室外有阳光可以快速灭活该病毒。” 外部气流和湿度有助于稀释它。


如果您去:评估健身房的安全措施

健身房可以采取一些措施来减轻感染风险,因此格里菲斯-霍华德(Griffith-Howard)建议您在出门前做一份清单。

“他们在取你的体温吗?” 她问。“您是否看到他们定期清洁设备?健身房的工作人员和其他服务对象是否戴着口罩?”

各个州对体育馆如何进行的官方指导有所不同。某些州尚未开放体育馆,或者在其他州还开放有限制,请在此处查找您所在州的限制。大多数指南都建议限制运动量,以防止体育馆变得拥挤,使用前后都要对所有设备(包括机器和重量)进行常规消毒,张贴标语以加强卫生状况和其他政策,并且都建议与身体保持距离。

实际上,这应该是清单上的第一件事:每个锻炼的人之间至少有六英尺的物理距离吗? 甚至更多会更好。另一个提示:在下班时间去的时候,他们会更少。

一些俱乐部建造了健身吊舱以确保身体距离。其他人也水涨船高非接触,并鼓励其成员国使用移动应用程序来检查,萨米·史密斯,传讯及公共关系助理国际健康,网球及体育俱乐部协会,该公司开发说,准则的俱乐部用作参考时规划他们重新开放。


保持距离

这需要重复:在运动时,与其他人保持至少六英尺的距离。而且,如果人们呼吸困难,“最好将呼吸倍增至12英尺,” 马萨诸塞州剑桥市健康联盟传染病部门负责人Lou Ann Bruno-Murtha博士说。

那是因为我们不确切知道人们大呼吸时病毒颗粒会传播多远,” 匹兹堡大学的免疫学家和空气生物学家道格·里德说。

他说:“当你锻炼和锻炼自己时,你将比平时呼吸和吸气更多。

里德说:“因此,被感染或传播感染的可能性要高得多。”

格里菲斯-霍华德(Griffith-Howard)说,如果您正在考虑参加小组运动课,请再考虑一遍,因为在快速走动时很难分开六英尺。

她说:“您可能会呼吸困难,人们可能会咳嗽,可能很难戴口罩。” “我对此会有一些担忧。”

韩国的一项小型研究调查了冠状病毒在12个不同体育设施中的传播情况。研究发现,这种感染在多达22名学生的高强度健身舞蹈班中迅速传播。瑜伽和普拉提课只有七八名参与者,几乎没有动静,没有蔓延。

因此,如果您真的想参加小组运动课,请确保它很小,并且可以与他人保持6到12英尺的距离。


注意空气通风流动

克利夫兰诊所的德赛说,避开小型体育馆和通风不良的体育馆。

她说:“最好的选择是到一个更大的体育馆,可以打开窗户,或者在多个楼层或楼层进行身体疏远。”

这是因为更多的空间和更多的空气流动稀释了空气中病毒的浓度,并可能降低了传播的风险。

空气生物学家里德说:“如果您正在剧烈运动,那么您倾向于吸入并呼出更多的空气。”

这点尤为重要,因为越来越多的证据表明,“没有症状的人实际上正在传播感染,”里德说。

他说,实际上,在无症状或有症状的个体的鼻子或喉咙中发现的病毒水平“可能相当大,并且与在具有冠状病毒症状的个体中发现的病毒数量相当”。

因此,感觉很好而不能运动的人可能不会意识到自己已被感染,并且可能在您旁边的减肥机上。


最好戴口罩

我们的专家说,最好在体育馆里戴口罩,包括在前台,更衣室和浴室,甚至在做些轻运动的时候。但是,当然,当您努力锻炼并沉重呼吸时,可能很难戴上口罩。

里德说:“体育锻炼不适合戴口罩,”因为这样做会使呼吸变得困难。

尽管许多体育馆都建议戴口罩,但大多数不需要。

剑桥剑桥健康联盟的布鲁诺-穆塔说:“如果您在有氧健身机上进行有氧健身操,那么您可能没有戴口罩。”

即使人们在进入体育馆时戴上口罩,布鲁诺·穆莎仍然强烈建议至少保持6英尺的物理距离,“因为我怀疑某些时候人们可能会不经意间摘下口罩,”她说对别人冒险。

Bruno-Murtha说:“体育锻炼对您的身心健康很重要,但您仍然必须保持聪明。” 戴口罩是聪明的一部分,此外还需要进行物理疏散,消毒设备和警惕的洗手。”


在哪里很关键

并且,最后考虑您的地理位置。Bruno-Murtha说,在感染率高的热点地区进行室内运动比感染率低的地区更加危险。因此,请查看此颜色编码的跟踪器,以查找您所在县和附近县市的COVID-19风险。

Popular posts from this blog

Buy Curved Manual Treadmill Benefits for Healthier Life

Buy Curved Manual Treadmill Benefits for Healthier Life It is very evident that exercising has its own benefits when it comes to human health. Be it, increasing the strength of the body and heart; use it as weapon weight loss, or controlling that unwanted insulin and sugar. Clearly, one suitable option in today’s modern life is joining a fitness center and using the state of art tools like treadmills and others, for an adequate cardio workout. Best Curved Manual Treadmill Deals & Cheap Online at Ntaifitness Regular exercising is not only essential for remaining in shape, but it also remains a key to good health as well as happiness. Studies have shown that regular exercises positively affect the human brain and body and thus a routine workout forms an essential part of daily life. Exercising on treadmills puts less stress on the body than running on the roads. It also offers vigilance on certain factors like heart rate monitoring, calories burnt, blood pressure, etc. T

Buy Gym & Exercise Equipment for Your Facility or Home

The Best Equipment for Your Home Gym Hammer Strength plate loaded fitness equipment was designed to take anything you can throw at it and let you load up an insane quantity of weight. You are certain to find your ideal physical fitness equipment for cardio and strength at a terrific price in our exercise equipment shop. Additional information is found at  Ntaifitness . Hammer Strength Equipment for Sale You know which is worth equipment to purchase and the way to use the equipment. Therefore, all of their equipment was designed to offer you the most effective exercises on Earth. Gym equipment is made for home and industrial use. Selectorized gym equipment is quite easy to use. Multi-station home gym equipment can be an excellent investment if you're looking for a means to work out and get much better results than having to purchase individual parts of equipment or buy a gym membership. If you're on the lookout for fitness equipment, you've come to the cor

How To Get (A) Fabulous SKILLMILL TREADMILL FOR GYMS On A Tight Budget

How To Get (A) Fabulous SKILLMILL TREADMILL FOR GYMS On A Tight Budget Ntaifitness Skillmill Non-motorized Self-generated Curved Treadmill for Sale Superfit-5060 SKILLMILL Cost too much , The Skillmill treadmill isn't available for your home gym, also costs nearly $12,000, but if You went to a gym equipped with one. How To Start SKILLMILL FOR SALE With Less Than $1000 ? Get Best Cheap Gym Equipment & Workout Equipment For Your Gym From Ntaifitness. NTaiFitness a Chinese firm that fabricates, designs and supplies quality assured and feature-laden fitness equipment to its global clients. NTaiFitness is your one-stop destination for all fitness machinery and equipment. They are a customer-centric organization that has been successful in its endeavors to establish rapport and gaining the trust of its clients from all over the world. For further details, interested parties are requested to visit the official website of the company mentioned above. https://www.fitness-c